26.04.2024
music | lyrics | film | diskuse | home | sms | tv | ostatní | guest book nastavení 1 nová zpráva (1) | aktiv (163)
1997
12366x
23.12.2000

Pravda a lež - Truth or Consequence

Kiefer Sutherland je velice dobrý herec, vynikající byl například v Dark City, tam podle mého názoru předvedl opravdu skvělý výkon. Ale co se týče natáčení filmů, není na tom zrovna nejlépe. Nejen, že je jeho film pravda a lež kopie Tarantinových filmů, ale navíc je to kopie špatná. Herecké výkony jsou tou lepší stránkou filmu. K. Sutherland je opět dokonalý, a zbytek herců hraje taky skvěle. Film je ve stylu road movie, tudíž se většinu času odehrává v autě nebo na silnici. Mladý zločinec je právě propuštěn na svobodu a se svou dívkou a partou bývalých kumpánů se vydávají na loupež, jenže Curtis je šílenec který střílí na všechno co se na něj ošklivě podívá. Tím pádem Curtis podělá všechno co se dá, na místě kde se mělo loupit neměl nikdo být, pro Curtise žádný problém, tak je prostě zabijeme. Parta mladých zločinců se vydává v ukradeném karavanu na útěk spolu se dvěmi rukojmími které sbalili při pikniku. Do této party se dostal tajný policista Marcus který se snaží tvářit jako jejich kámoš a s nechutí musí sledovat Curtisovo krvavé řádění. Velice zajímavé je také to jak se rukojmí Gordon snaží zapadnout do party zločinců, jeho manželce se to samozřejmě nelíbí. Například v jedné hádce s chlápkem u pumpy chce Gordon ukázat, že se nebojí a těžce ho zraní, myslí si že ho zabil, ale Curtis ho v nepozorované chvíli dorazil. Ukradené dorgy se pak naši ,,hrdinové" snaží prodat tomu komu je ukradli a ani o tom neví. To by samozřejmě rozhořčilo nejednoho mafiána, vysvětlujte někomu, že jste zabili jeho zaměstnance, vzali jim jeho drogy a pak se mu je snažíte prodat a nevíte, že jsou jeho :-) Je to sice prekérní situace, ale s tou si ovšem poradí kdo jiný než Curtis a jeho nabité kolty, tím na sebe, ale vypíší odměnu pro mafii, a to ani nepřipomínám, že mají v patách policii.

Hodnocení: Když pominu vykrádání z jiných filmů, které je naprosto znatelné, je to docela zajímavé, krvavé, tragické road movie s dobrýmy herckýmy výkony a dobrým/špatným koncem nad kterým se možná zamyslíte.

Hrají: John C. McGinley, Martin Sheen, Kim Dickensová, Kevin Pollak, Kiefer Sutherland, Mykelti Williamson