music | lyrics | film | diskuse | home | sms | tv | ostatní | guest book nastavení 1 nová zpráva (1) | aktiv (96)
2000
Hodnocení čtenáři[11]:
25325x
15.01.2001

Scary Movie (Děsnej Biják)

Po parodiích typu Bláznivé střely, Žhavých výstřelech a Připoutejte se prosím se až na pár světlých vyjímek příliš kvalitních filmů tohoto žánru neobjevilo. K těm uplně nejhorším bych zařadil bezduchou slátaninu Plumb Fiction. Jednou z posledních byl Utopenec na útěku s klasikem Lesliem Nielsenem, který hraje sice stále komicky a dobře, ale není to už to co to kdysi bývalo. Do našich kin ale právě vstoupila parodie všech parodií, a sice film Scary movie - děsnej biják který paroduje vše strašidelné od veškerých Vřískotů přes Tajemství loňského léta až po Obvyklé podezřelé a nejen to. Členové rozsáhlé rodiny Wayansových (její členy jste měli možnost vidět ve filmech ,,Nevyhrožuj!" ,,Poslední skaut" ,,Glimmer man" a jestli se nemýlím zahlédl jsem bratry Wayansovi na předávání cen MTV) se ve filmu objeví tři, z toho dva v hereckém poslání a jeden v režisérském. Hlavní hrdinové a příběh jsou postaveny na základním kamenu příběhu z prvního dílu vřískotu, dále se objevují scény z dalších filmů jako Matrix čí Blair Witch. V celém filmu není vteřina ve který by nebyl kulervoucí gag který Vám provede Vaši bránici přes žaludek, plíce ven řitním otvorem a zase zpět. Fórky jsou řekl bych docela neokoukané a velice ostrého ražení, cenzura je pro Scary movie neznámý pojem což je jenom dobře. Po městě běhá vrah v černé kápi s velice známou, bílou maskou je to ale veselý člobrda, sice vraždí, ale zahraje si s Vámi na schovku, začadí trávu nebo zarapuje vražedný hip-hopový song. Myslím si že se styl gagů (až na ty fekálnějšího typu) vrací trochu do starých kolejí kdy se nešetřilo násilím a černým humorem a třeba narozdíl od Utopence na útěku který mě absolutně nerozesmál a byl takřka bez nápadu Vás Scary Movie rozesměje ať chcete nebo ne. Myslím, že by byla škoda vyzrazovat jakékoliv vtipy, ale jistě si dokážete představit scénu z druhého dílu vřískotu kdy se jedna z obětí přitiskne uchem ke zdi WC a projede mu hlavou nůž, věřím, že až uvidíte co projede uchem oběti Scary Movie ve ,,stejné" scéně salvy smíchu se prostě neubráníte. Hlavním úkolem této komedie je jak jinek než diváka rozesmát a můžu s klidem říci, že tato mise byla splněna.

Hodnocení: Běžte s kamarádem/kamarádkou do kina na Scary Movie a zaručuji Vám že se budete smát až Vám budou muset roztlemené ksichty odoperovat na plastikcé chirurgii, a rozhodně před filmem vypijte nejméně 2 litry Coly, a vsadím se s Vámi o co chcete, že se v kině smíchy poch censored

Režie: Keenen Ivory Wayans
Hrají: Anna Faris, Jon Abrahams, Shannon Elizabeth, Cheri Oteri, Shawn Wayans, Marlon Wayans

guest khhg