05.05.2024
Zpět na úvodní stránku
music | lyrics | film | diskuse | home | sms | tv | ostatní | guest book nastavení 1 nová zpráva (1) | aktiv (208)

Maturitní otázka - Chování individuálních kupujících a organizací při nákupu


Velikost taháku je 8 Kb - zazipovaný

captcha
Pro stáhnutí opište kód:


Klíčová slova/náhled:
1. automatický nákup, 2. řešení omezeného problému, 1) psychologické vlivy, a) motivace, b) osobnost, e) postoje, 2) externí vlivy, a) hodnoty společnosti, b) ekonomické vlivy, c) referenční skupina, d ) sdělovací prostředky, e) demografické vlivy, organiz


Copyright © 2000-2024 fil.cz. ISSN 1213-9564. Jakékoliv šíření toho taháku/referátu/.., nebo jeho částí (zvláště pak na BLOGY) je bez souhlasu autora zakázáno!!!

TIP: Použili jste i Vy tento tahák/referát..? Podělte se v komentářích o Váš názor a přidejte vlastní bodové hodnocení!


Přidej i ty svuj názor!
 přidat komentář Přidat komentář  zobrazit všechny komentáře Vypsat všechny

Informace o taháku
Předmět
Čtenářů:
3644x
Stáhnuto:
143x
Přidáno:
08.10.2007
Autor:
chamadorea