music | lyrics | film | diskuse | home | sms | tv | ostatní | guest book nastavení 1 nová zpráva (1) | aktiv (66)
1999
F comm / PIAS
10574x
14.10.2000

Juantrip - Balmy under the stormy

V roce 1999 vyšla deska s názvem Balmy under the stormy, od francouzských Juantrip, najdete na ní 11 songů plus jeden je schovaný asi 2 minuty ještě před tím prvním. Všechny songy se od sebe dost liší, ale zároveň se většinou nesou v pomalejším klidnějším tempu. prvním trackem je Movies je to, song bez bycích, zato v něm uslyšíte geniální stringy. Druhá skladbička se jmenuje Electronic, je to o něco rychlejší song než většina ostatních, se zajímavým zpěvem a podivnými samplamy. Třetí song má název BLé což prý znamená ve francouzštině modrý, je to taková celkem zajímavá skladba řekl bych stylově dost nezařaditelná (což asi celé album),zajímavé bicí a akustická kytara spolu s klavírkem na konci tvoří docela dobré spojení. Čtyřka nese název Fly to the moon, začíná nakřáplýmy beaty a basovou kytarou, a máte v něm možnost slyšet i klasickou francouzsky znějicí harmoniku, je to jeden z nejlepších songů z alba. Pětka, Picture this kind of her smile, je opět song ochuzený o výrazné bycí, až na pár činýlků, ovšem zbytek nástrojů je opět na nejlepší úrovni, a mám pocit že jsem zaslechl i hammondky. Shadows, tak se jmenuje šestý song, s totálně skvělou melodíí, a skoro až breakbeatovými bubny, a zajímavýmy samply. Waiting for the train je na sedmém místě a je to opravdu divná skladba, ale zato originální, hodně mi připomíná BLé má super konec. Osmá skladba se jmenuje Downward rush of the streams, má nejlepší atmosféru, zefektovaná basskytara a boží stringy, bubny znějí chvílemi trošičku rockověji, ale to v tomhle případě vůbec nevadí. Lady Penelope je devátým trackem, je v ní sampl který mi hrozně připomíná první prodigy, ale jinak je to úplně něco jiného skvělý ženský vokál, řekl bych že je to asi nejvyslazenější song z celého alba. Předposlení skladba se jmenuje Choose a lover real, a vyniká naprosto dokonalýmy bicými, skvělým ženským vokálem a ani kytara a stringy nezůstávají pozadu. Posledním trackem je Demon out, má naprosto výjmečnou Jazzovou atmosféru, klavír a trumpety a skvělé bicý doplňují ostatní ambientní samply, a skvělé smyčcové melodie. na závěr je nutno říct že celé album Juantrip je naprosto dokonalé...

guest mumiae10/10
herrICH pro mulpHia
ichtil pro juan