music | lyrics | film | diskuse | home | sms | tv | ostatní | guest book nastavení 1 nová zpráva (1) | aktiv (113)
1999
9258x
14.10.2000

Ruce pryč

Ruce pryč (two hands)

Tato akční komedie je nedávným dílkem australského režiséra Gregora Jordana. Je to film velice zajímavý a vcelku zábavný, ale na to kolik získal ocenění by to mohlo být o trošíčku lepší. Příběh se odehrává ve špinavých australských ulicích kde zločin jen kvete a mafie má své obchody plně rozjeté. Jimmy je dítě ulice, pracuje jako vyhazovač striprízového klubu, jednoho dne se mu naskytne šance vydělat si pár babek u mafiánského bosse Panda kterému patří celá čtvrť. Co se zdá jako naprosto jednoduchá práce se změní pro Jimmyho v noční můru. Jeho úkol zní takto: douruč peněžní částku jisté dámě, na nic se neptej, vem si auto a běž, jenže nastanou potíže, jako naschvál Jimmymu nikdo neotevře. Žádný problém Jimmy si odskočí napláž aby počkal než někdo přijde a otevře mu, Jimmy si zahrabe peníze na břehu do písku a jde si zaplavat, a tady se pomalu rozvíjí Jimmyho pořádný problém, rozhodně můžete čekat že Jimmy spadne v tomto filmu ještě do moře problémů. Jimmy musí zísat 10 000 .- aby je mohl vrátit Pandovi, rozhodne se s ,,přáteli" vykrást banku, a vše se ještě pořádně zamotá,.............

Hodnocení">: Ruce pryč je velmi kvalitním filmem, až na pár slabých chvil a konec jako vystřižený ze ,,sbal prachy a vypadni" je to zajímavá podívaná. Občas se objeví na scéně duch mrtvého bratra Jimmyho který celý film tak nějak doprovází.Rozhodně stojí za to tento film vidět,

Režie: Gregor Jordan
Hrají: Heath Ledger (Jimmy), Bryan Brown (Pando)
Délka: 92minut