music | lyrics | film | diskuse | home | sms | tv | ostatní | guest book nastavení 1 nová zpráva (1) | aktiv (123)
1999
9072x
14.10.2000

Mstitelé

Mstitelé

Film Mstitelé je inspirován starším úspěšným seriálem, který běžel na obrazovkách před mnoha lety, ale dá se ještě někdy shlédnou na některém ze satelitních programů, i když osobně si myslím, že to nestojí za to.August De Wynter (Sean Connery) je vědec, který se rozhodl, že všem ukáže, co umí (například zničit Big Ben) a neustále exhibuje svůj přístroj na ovládání počasí, což se ovšem nelíbí britské vládě a vysílá dva agenty Steeda (Ralp Fiennes) a Peelovou (Uma Thurman), aby ho zastavili, což se zdá nelehký úkol, ale pro muže, který umí mistrně zacházet se svou buřinkou a deštníkem a ženu, jež vládne univerzálním talentem, jež využívá například v šermu (to se každému agentovi hodí) to nebude problém (i když Emma Peelová se asi občas zapotí, ale ne proto, že by se moc unavila, ale díky jejímu oblečení, jenž by se dalo nazvat, přinejmenším, zvláštním, možná by inspirovala hodně milovníků latexu či kůže – nepodařilo se mi onen materiál, z něhož byly šity kostýmy, identifikovat). K tomu, aby se jim podařilo neutralizovat pana Wyntera stačí jen uniknout obřím mechanickým včelám, překonávat vodní plochy v obrovských balónech (pro pořádek uvnitř oněch balónů), zneškodnit pár obrovských plyšových medvědů a zdolat další poněkud nekonvenční situace, zdá se Vám to nesmyslné? Tak se koukněte na Mstitele a pochopíte.

Hodnocení: Abych pravdu řekl, tento film Vám nedoporučuji, není příliš zábavný a místy působí poněkud zvláštním dojmem (jedním slovem praštěně), tvůrci se pravděpodobně snažili dovést film do extrémů, ale trošku přestřelili...

Režie: Jeremiah S. Chechik
Hrají: Uma Thurman, Ralp Fiennes, Sean Connery